Тримайте свої ринки відкритими сертифікацією споживчих товарів BRC

Глобальні стандарти BRC, розроблені Британським консорціумом роздрібної торгівлі (BRC), визначають вимоги, які пред’являються британськими підприємствами роздрібної торгівлі до цілого ряду товарів з метою забезпечення безпеки, законності та якості товарів.

Дотримання цих стандартів є критично важливим для вашого бізнесу, оскільки більшість роздрібних продавців та власників брендів у Великобританії, а також у багатьох країнах Європи та світу розглядають можливість ведення бізнесу тільки з постачальниками, які отримали сертифікати відповідного глобального стандарту BRC.

TÜV може допомогти вам забезпечити відповідність цим стандартам, значно збільшуючи ваш ринок та шанси на успіх.

Короткий огляд переваг

Завдяки сертифікації споживчих товарів BRC від TÜV ви можете бути впевнені, що:

  • Відповідати вимогам ваших європейських торгових партнерів
  • Виконувати юридичні вимоги щодо прояву «належної обачності», як того вимагає Європейська загальна директива з безпеки 2001/95/EC.
  • Забезпечення узгодженості виробництва відповідно до галузевих вимог до продукції, таких як Директива з низьковольтного обладнання та Директива з безпеки іграшок.
  • Відповідати вимогам GMP (належна виробнича практика), якщо вони необхідні для цього типу продукту.
  • Захистіть свою позицію на європейському роздрібному ринку
  • Зміцнюйте довіру поточних та потенційних клієнтів
  • Скористайтеся нашим ексклюзивним комплексним обслуговуванням — тестування продукції, управління ланцюжком поставок, аудит та навчання — надані висококваліфікованими та досвідченими аудиторами, представленими в багатьох країнах.
  • Отримайте перевагу перед конкурентами з нейтральною печаткою аудиту
  • Зменште ризик відповідальності компанії за допомогою задокументованих стандартів безпеки
  • Скористайтеся перевагами швидкого аудиту та нашого багаторічного досвіду

Наші послуги BRC із сертифікації споживчих товарів

Сертифікація споживчих товарів BRC TÜV включає:

  • Перевірка класифікації рівня ризику ваших продуктів
  • Проведення попереднього аудиту та оцінка готовності вашої компанії до сертифікації
  • Проведення сертифікаційного аудиту

Підходити

Процедура сертифікації товарів BRC TÜV наступна.

1. Класифікація продукції за рівнем ризику

Виробник повинен визначити групу продуктів для вироблених продуктів, використовуючи дерево рішень BRC. Класифікація перевіряється органом із сертифікації.

  • Група 1: Продукти з особливими юридичними та гігієнічними вимогами та/або потенційно здатними викликати серйозні травми чи смерть у разі виходу з ладу при нормальному використанні.
  • Група 2: Продукти з особливими законодавчими вимогами та/або потенційно здатними спричинити серйозні травми чи смерть у разі виходу з ладу при нормальному використанні.
  • Група 3: Продукти з деякими законодавчими вимогами, що стосуються конкретних продуктів, які можуть спричинити легкі травми у разі виходу з експлуатації при нормальному використанні.
  • Група 4: продукти з дуже низьким рівнем ризику, яких не пред’являються особливі законодавчі вимоги.

2. Виконання стандартних вимог.

Виробник повинен вивчити та реалізувати ті вимоги стандарту, які застосовуються до певної групи продуктів. Група 1 визначає найбільш повні та суворі вимоги.

3. Попередній аудит (необов’язково)

Аудитори проводять попередній аудит, щоб визначити будь-які недоліки в документації та реалізації стандарту BRC.

4. Оцінка готовності до сертифікації.

Виробник отримує інформаційну анкету компанії, де він може продемонструвати готовність організації до сертифікації. Аудитор оцінює інформаційну анкету компанії. Невідповідності обговорюються та уточнюються з виробником.

5. Сертифікаційний аудит

Під час виїзного аудиту на об’єкті виробника наші аудитори перевіряють, наскільки ефективно виконуються вимоги стандарту. Виробник отримає аудиторський звіт у форматі BRC. Невідповідність, виявлена в ході аудиту, буде задокументована, і виробник повинен усунути їх протягом 90 днів. Якщо цих термінів неможливо дотримуватися, необхідний повторний повний аудит.

6. Видача свідоцтва

Після виконання всіх критеріїв, виробники отримують свій сертифікат, що підтверджує відповідність вимогам BRC Global Standard Consumer Products. Залежно від товарної групи сертифікат дійсний 1, 2 чи 3 роки.

7. Продовження сертифікації

Щоб оновити сертифікат, аудит повторюється кожні 1, 2 або 3 роки після початкового аудиту.

Сфера дії стандарту

Стандарт споживчих товарів застосовується практично до всіх непродовольчих споживчих товарів, таких як іграшки, текстиль, електричні вироби, кухонне начиння та предмети домашнього вжитку (зроби сам). Однак деякі продукти виключені з цієї галузі:

  • Автотранспорт
  • Насипне паливо
  • Послуги (наприклад, страхування, банківська справа)
  • Ліки, що відпускаються лікарями
  • Вітаміни та мінерали
  • Рослини та квіти
  • Живі тварини / домашні тварини
  • Упаковка для контакту з харчовими продуктами

Стандарт був написаний, щоб дозволити належну оцінку підприємства з погляду рівня потенційної небезпеки продукту завдати шкоди споживачеві. Продукти поділяються на чотири різні рівні ризику (групи продуктів), для яких стандарт визначає різні вимоги.

Вимоги стандарту

Глобальний стандарт споживчих товарів BRC визначає чотири різні набори вимог для різних груп товарів. Кількість вимог відрізняється між групами продуктів, але охоплює такі темы:

  • Управління ризиками продукту
  • Система управління споживчими товарами
  • Стандарти довкілля на об’єкті
  • Контроль продукту
  • Контроль за процесом
  • Персонал

Покриті продукти

Наші послуги охоплюють різні стандарти для таких продуктів:

  • Споживчі товари
  • Їжа
  • Упаковка продукції
  • Зберігання та розповсюдження
  • Негенетично модифіковані продукти